Contact Form

 

Sampai Bila Takkan Habis Kalau Layan Kecaman Netizen – Neelofa


Neelofa di bawah jenama tudung miliknya Naelofar Hijab hari ini melancarkan koleksi terbaru iaitu #BeLofa. Bagaimanapun pelancaran tudung itu menarik minat Netizen kerana diadakan di sebuah kelab malam.

Majlis itu juga ialah majlis menyambut ulangtahun kelahiran Neelofa yang ke 29.

Neelofa telah disolek dengan alat solek Lancome oleh jurusolek Bosco.

Bagaimanapun terdapat Netizen yang mempersoalkan pelancaran tudung itu di kelab malam terkemuka tersebut.

Weiii launch tudung kat zouk, Neelofa? Seriouslah. Do I laugh? Do I cry?? #mixedfeelings

— Nadiah Hamzah (@nadiahhamzah_) February 26, 2018

— Nadiah Hamzah (@nadiahhamzah_) February 26, 2018

Mengadakan majlis dengan menyewa keseluruhan lokasi kelab bukan perkara asing, pasti ia hanya majlis santai yang biasa, cuma diadakan di lokasi tersebut mungkin untuk menimbulkan ambiance yang bersesuaian dengan tema tudung terbaru keluaran Neelofa.

Namun begitu kesesuaiannya masih boleh dipersoalkan. Tak gitu? Lagi gambar Neelofa dengan membaca entri ini sepenuhnya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.




Malam tadi, usahawan dan pelakon Neelofa telah melancarkan koleksi tudung terbaru di bawah jenama Naelofar Hijab iaitu #BeLofa di sebuah kelab malam terkenal.

Akibatnya, dia teruk dikecam di media sosial. Walaupun ada yang memahami keputusannya, majoriti bependapat tudung tidak sepatutnya dilancarkan di kelab malam.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Kepada Berita Harian , Neelofa memberitahu yang dia tidak peduli apa yang dikatakan Netizen:

Saya membuat keputusan untuk tidak mempedulikan lagi kritikan orang ramai berhubung mana-mana perkara, yang penting saya tahu apa yang dilakukan.

Lokasi dipilih sesuai dengan tema selepas menyenarai pendek beberapa tempat. Kalau pilih tempat lain, saya perlu keluarkan wang lapan kali ganda bagi memenuhi kehendak tema.

Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen. Jadi tahun ini, saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang

Majlis itu telah dihadiri oleh ahli keluarga Neelofa serta agen-agen jualan tudungnya dianggap satu kejayaan bagi pihaknya. – beautifulnara.com

TAGS: be lofa , belofa , jawab , kecaman , kelab malam , lancar , maklumbalas , naelofar hijab , neelofa , netizen , pelancaran , tudung , zouk , zouk kl

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.




KUALA LUMPUR : Pengacara dan pelakon, Neelofa tidak peduli kritikan netizen mengenai pemilihan lokasi pelancaran koleksi tudung dan sambutan ulang tahun kelahirannya yang ke-29 di sebuah kelab hiburan di sini, malam tadi. Neelofa berkata, kelab malam itu dipilih kerana sesuai dengan tema dan bajet acara yang dianjurkannya. "Saya membuat keputusan untuk tidak mempedulikan lagi kritikan orang ramai berhubung mana-mana perkara, yang penting saya tahu apa yang dilakukan. "Lokasi dipilih sesuai dengan tema selepas menyenarai pendek beberapa tempat. Kalau pilih tempat lain, saya perlu keluarkan wang lapan kali ganda bagi memenuhi kehendak tema. "Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen. Jadi tahun ini, saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang," kata Neelofa kepada BH Online. Neelofa ditemui pada majlis pelancaran koleksi hijab terbaharunya, Be Lofa di sebuah kelab malam di Jalan Tun Razak, di sini. Biarpun teruk dikecam dalam media sosial, Neelofa bersyukur segala dirancang lancar dengan kehadiran sahabat handai, keluarga terdekat dan media. Majlis itu dimeriahkan dengan persembahan penyanyi rap, SonaOne serta kehadiran beberapa selebriti tempatan.



Total comment

Author

fw

0   comments

Cancel Reply